0 0 F6 03 april 2014, 09:20De supporters moeten week in week uit vol achter de ploeg gaan staan maar wanneer staan ze ns een keer vol achter ons? We krijgen alleen loze beloftes vooraf en flauwe excuses achteraf. Wanneer doen ze erns echt iets. 0 0 geel zwart 03 april 2014, 09:41Zaterdag voor de 3 punten gaan (die zijn noodzakelijk! ). Deze keer geen tikkie terug voetbal voor een puntje. Daar hebben we niks aan met deze stand. Aanvallende opstelling en gaan met het publiek erachter! Ik ben dat tikkie terug voetbal meer dan BEU! 0 0 sjef de gevulde koek 03 april 2014, 09:55Zit niet zo te zeiken over onze trainer die doet prima werk.
Ik denk dat nu iedereen wel gaat in zien wat de kenners al eerder hebben geroepen en hebben gezien " gudelj is ongeschikt als hoofdtrainer " Met deze groep op een 15e plaats met slap counter voetbal is echt om te janken. Een ervaren trainer had met dit NAC, 100% in het linker rijtje geindigd. Witte zakdoekjes inderdaad een goed idee. 0 0 Smullie 03 april 2014, 07:50Wat mij blijft verbazen is dat Gudelj met zeer slecht voetbal en matige resultaten mag zitten en als we eerlijk zijn ook behoorlijk zeker is dat hij volgend jaar hoofdcoach is. Een aantal jaren geleden hebben ze Brandts ontslagen, omdat ze 'NAC voetbal' wilde zien. Als er iets is wat ik nu niet zie is het wel voetbal waarmee wij supporters ons willen identificeren. Het is niet voor niets dat wij als supporters minder kabaal maken tijdens wedstrijden, er is ook niks om enthousiast van te worden. Ik neem aan dat de positie van Gudelj na het einde van het seizoen toch beter bekeken gaat worden door heren directie dan dat er nu is gedaan.
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles | 21 januari | Voetbal VandaagLive odds 1 {{ liveOdds_1_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} X {{ liveOdds_x_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} 2 {{ liveOdds_2_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} Live score {{ event. player}} {{ event.
En pas op, Stilburg heeft goede kans om te promoveren en wij??????? Te gek voor woorden, trainer is een passant, nou gauw dan maar. HtC even erbij halen of Ernie B. Dit gaat niet goed. 0 0 chris 02 april 2014, 23:25Wat een opstelling ook, puur spelen om niet te verliezen… Pffffffff Waarom niet met meer voetballende intenties: Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Buijs, Vd weg (! ) Seuntjens (! ), Kwakman, Matic; Hooi, Poepon, Sarpong (! ) Vd Weg gewoon vertrouwen geven, gaat aanvallend veel meer van uit dan van Bodor. Seuntjens is (ook weer aanvallend) klassen beter dan Swerts, al doet Swerts het al iets minder dramatisch dan in het begin. Gilissen uitvechten met Kwakman en Adje Houdini met Sarpong.
We staan nu nog steeds boven de streep en hebben alles in eigen hand. Rechtstreekse degradatie wordt het sowieso niet meer. Voor alle mensen die hier nu zo zeiken, even 'management of expectations': ook volgend jaar moeten we blij zijn met niet degraderen / de 15e plaats en zullen we tegen dit soort verliespotjes aanlopen. En dat heeft meer met de kwaliteit van de spelers te maken, dan met de kwaliteit van de trainer. Des te belangrijker dat wij als supporters de moed niet verliezen en achter het team blijven staan.
Dan weet je dat je niet veel gaat creeeren en dat het voor de tegenstander makkelijk tegen houden is. 0 0 Bassi 02 april 2014, 22:43Zie het probleem niet zo, roda en nec gaan ons zeker niet meer voorbij, ado gaat geen wedstrijd meer winnen. Dus veilig 0 0 Scrimmage 02 april 2014, 22:45Weer zo'n k'' wedstrijd.
Go Ahead Eagles loopt promotie mis in knotsgekke wedstrijd
Er opklappen is de enige remedie. En let maar op, de ploegen die onder ons staan gaan nog punten halen, kijk het prgramma er maar op naa. Thuis tegen RKC, ja, ja, zal niet meevallen. Wanneer we erin blijven dient er een nieuwe wind door de selectie te gaan waaien en wellicht een trainer die aanvallend voetbal propageert, zo verder gaan biedt geen perspectief. Nebo staat/stond en keek er naar, gaat geen passie van uit, jammer en waarom de jeugd geen kans geven. Dat is ook volgens de TD de toekomst, daar moet bij handhaving flink aan gewerkt worden. En waarom alleen in de tweede helft voetballen, onbegrijpelijk. die goal via het been van Drost kan gebeuren, maar waarom nu weer in de laatste minuten de puntjes weggeven, niet te vatten. Hoop er het beste van maar zo verder gaan maakt het drama alleen maar erger.
En tenslotte is die Gudelj weer eens nie ontevreden, waar haalt ie het steeds vandaan, wat un lapswans. Een ding is zeker deze trainer staat volgend jaar nie meer voor de groep, dat is onmogelijk want zo blijft t niet goed gaan met da afwachtende kansloze voetbal. En dan die wissels?? 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:56Twente thuis is te pakken castan en bengston doen niet mee als we zaterdag ietsje meer geluk hebben dan wint NAC 0 0 die ne gast 03 april 2014, 09:11Wat een gezeur hier. Voor het begin van de competitie was iedereen het erover eens dat het uitgangspunt was om vooral niet te degraderen.
met deze spelers kun je ook niet veel beter he. op papier hebben roda en nec betere spelers maar bakken er nog minder van. zaterdag volle bak in een uitverkocht stadion achter onze club dat is wat wij moeten doen. en stop aub met zeiken op onze trainer die man levert buiten dat het niet aanvallend is prima werk. 0 0 F6 03 april 2014, 09:59Meen je da echt Sjef??? Kom op zeg. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 10:13F6 door gasten zoals jou is de sfeer fantastisch de laatste jaren! Chapeau. 0 0 koentje 03 april 2014, 10:18de wedstrijd tegen Rkc gaat cruciaal worden denk ik.
Go Ahead Eagles - Live Soccer TV
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles live uitslagen, H2H en
De juup league is zwak, geen enkele club is top. Vandaag interview met Rutjes, er moet meer spektakel komen, de man heeft een langetermijnvisie, ziet er goed uit. Zaterdag klappen we erop! Come on NAC! 0 0 Vak-G midden 03 april 2014, 00:17Gudelj moeten we houden. Dit is de eerste trainer in al de jaren die optijd wisselt. Niet dus. Na zaterdag wil ik t niet eens meer weten denk ik Drama drama drama Een goal maken lukt nog niet.
Wij zijn een club die een van de laagste begrotingen heeft van de eredivisie en we staan inderdaad te laag maar NAC kan voetballen dat konden we afgelopen vrijdag zien. Helaas alleen de tweede helft. Ook ik ben ziek van deze week, we hadden al veilig moeten zijn maar het is niet anders. Vind het afzeiken van team en technische staf wel overdreven. Het is nu alweer nacompetitie, degradatie en juup league. Onzin. We halen nog punten maar ook als we onverhoopt 16e zouden worden (wat ik niet geloof) dan heb je het nog in eigen hand.
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles - Oddspedia
FC Groningen-SC CambuurVanaf 18:45 op ESPN. AFC Ajax-FC VolendamVanaf 21:00 op ESPN 2. Eredivisie op zaterdag 28 JanuariAanstaande zaterdag 28-01-2023 worden er 5 Eredivisie wedstrijden gespeeld. ESPN16:30 20:00 Eredivisie op 28 Januari Aanstaande zaterdag 28-01-2023 worden er 5 Eredivisie wedstrijden gespeeld. PSV Eindhoven-Go Ahead EaglesVanaf 16:30 op ESPN. RKC Waalwijk-FC EmmenVanaf 18:45 op ESPN 2. NEC Nijmegen-Sparta RotterdamVanaf 20:00 op.
Nacompetitie komt wel erg dichtbij zeker met het zware programma waarin ik niet veel punten verwacht. 0 0 H. V. M. 02 april 2014, 21:46Onnodig en ongelukkig verlies. Redelijk tot goede tweede helft van NAC. Geen kans weggegeven! Feit blijft dat Gudelj een vreselijke angsthaas is. Speelt om niet te verliezen en ja, dan krijg je dus de deksel op je neus!! Zeldzaam weinig sprankelend voetbal gezien dit seizoen. Ik hoop het niet maar ik denk dat het tot de allerlaatste wedstrijd spannend blijft. Nog slechts vier wedstrijden en toch nog een hele lange weg te gaan!!!!! 0 0 F6 02 april 2014, 21:46@ Ome Cor, die staat volgend jaar niet meer voor de groep! 0 0 Corne 02 april 2014, 22:02Hoe is het mogelijk om gedeeld 15e te staan met deze selectie?! Dn Karel deed het nog beter met een slechtere, veel smallere en vol huurlingen selectie. Het is echt te hopen dat NAC ingrijpt en een echte trainer voor de groep zet.
Go Ahead Eagles (Nederland) - Wedstrijden
ook RKC-Go Ahead Eagles gaat niet door | Voetbal | NU.nl
Soms heb ik ook het idee dat de spelers niet in Nebo geloven. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:09Volgens mij wint NAC van rkc hoor 0 0 enjoy. 03 april 2014, 08:20Het is nu wel genoeg geweest, straks met Pasen, de angsthaas wisselen, met deze trainer zal het nooit wat worden, ja de wisselbokaal, kampioen wisselen, en nog verkeerd ook. Een afkoopsom is goedkoper dan afdalen naar de anonimiteit, dit jaar zou voor mij een jubileumjaar moeten zijn, ging voor het eerst naar de Beatrixstraat in 1954, heb al vele trainers meegemaakt, maar deze zorgt ervoor dat het voor mij een afscheidsjaar word. Dank je wel. 0 0 F6 03 april 2014, 08:56Het is steeds n herhaling van de week er voor, pech, we hadden dit of dat moeten doen, we waren beter, we hadden geen geluk, we hadden ze bijna op de knieën, als als als. Maar als telt niet, we staan steeds voor lul. En achteraf is het janken.
RKC Waalwijk: RKC Waalwijk